Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΚΕΙΚ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ

ΥΛΙΚΑ:
1 Φλυτζάνι ηλιέλαιο
1 φλυτζάνι ζάχαρη
χυμό από 2 πορτοκάλια
ξύσμα ενός πορτοκαλιού
3 αυγά
3 βανίλιες
2 φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κ.γ. μπέικιν

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Χτυπάμε  τη ζάχαρη και τα αυγά καλά με το μίξερ
ή και με σύρμα, προσθέτουμε το ηλιέλαιο, το ξύσμα,
το χυμό, τις βανίλιες και ανακατεύουμε, Τέλος
βάζουμε λίγο λίγο το αλεύρι με το μπέικιν αφού το
έχουμε κοσκινίσει και το χτυπάμε καλά με τα υπόλοιπα υλικά μας.
Τοποθετούμε το μίγμα μας σε βουτυρωμένο ταψάκι
και ψήνουμε στους 180 βαθμούς στον αέρα για 40
λεπτά περίπου.

Για να είμαστε σίγουροι ότι έχει πετύχει βουτάμε 
ένα μαχαίρι μέσα στο μείγμα και όταν το
μαχαίρι βγαίνει καθαρό το κέικ είναι έτοιμο!!

Καλή επιτυχία!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου