Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΤΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ

Υλικά:


Για τη ζύμη:
1 κιλό ηλιέλαιο
300 γρ. ζάχαρη άχνη 
1 κ.σ. κανέλα
1/2 κ.γ. γαρύφαλλο
χυμό από 2 πορτοκάλια
και το ξύσμα τους
1 κ.γ. κοφτό αμμωνία
1400 γρ. αλεύρι μαλακό 





Για το σιρόπι:
1 κιλό ζάχαρη
750 ml νερό
250 γρ. μέλι

Για το πασπάλισμα:
1/2 κιλό μέλι
καρύδια
1 κ.γ. κανέλα










Εκτέλεση: 

Σε ένα μπωλ ανακατεύουμε 
όλα τα υλικά (εκτός από αλεύρι)
και χτυπάμε με ένα σύρμα.
Προσθέτουμε το αλεύρι και
με απαλές κινήσεις ανακατεύουμε
μέχρι να γίνει η ζύμη μας.

Πλάθουμε τα μελομακάρονα,
να μην είναι μεγάλα γιατί θα
φουσκώσουν στο ψήσιμο.
Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο
φούρνο στους 170 βαθμούς για
15 λεπτά περίπου
.





Αφού έχουμε βράσει το σιρόπι
για 10 λεπτάκια το διατηρούμε
ζεστό, γιατί όταν βγουν τα
μελομακάρονα τα ρίχνουμε στο
σιρόπι για 8-10 δεύτερα και
τα ακουμπάμε σε μια σχάρα που
θα έχουμε στο πάγκο δίπλα στο μάτι
της κουζίνας.













Για το σερβίρισμα σε ένα μικρό μπωλ
βάζουμε τα καρύδια χοντροκομένα με
1 κ.γ. κανέλα και σε ένα άλλο μπωλ
βάζουμε 1/2 κιλό μέλι με 3 κ.σ. από
το σιρόπι μας και ανακατεύουμε
για να είναι πιο αραιό.
Βάζοντας τα μελομακάρονα στο δίσκο
που θέλουμε να τα σερβίρουμε
βάζουμε 1 στρώση μελομακάρονα
και με ένα πινέλο τα περνάμε με μέλι
και καρύδι.




Η συνταγή αυτή είναι του πατέρα
μου και ήταν από τα πρώτα γλυκά
που μου έμαθε να φτιάχνω.. 










Καλή Επιτυχία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου