Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΝΤΟΜΑΤΟΚΕΦΤΕΔΕΣ

Υλικά:

3 ντομάτες μέτριες
1 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 φρέσκο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κ.σ. ρίγανη
λίγο δυόσμο ψιλοκομμένο
3 κ.σ. αλεύρι
1 κ.σ. φρυγανιά τριμμένη
200 γρ. φέτα τριμμένη
αλάτι
πιπέρι
λάδι για τηγάνισμα

Εκτέλεση:

Έχουμε ψιλοκόψει τις ντομάτες
και αφού τις στύψουμε για να φύγουν
τα ζουμιά της προσθέτουμε τα υπόλοιπα
υλικά και τα πλάθουμε σαν κεφτεδάκια.

Σε ένα τηγάνι βάζουμε αρκετό λάδι
και αφού ζεσταθεί αρκετά καλά
χαμηλώνουμε λίγο τη φωτιά και
τηγανίζουμε.

Καλή Επιτυχία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου