Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ ΚΟΤΟΣΑΛΑΤΑ



Αν σας έχει περισσέψει κοτόπουλο
και δεν είναι αρκετό για όλους
η παρακάτω συνταγή
είναι ότι πρέπει...



Υλικά:

2 κούπες κοτόπουλο
χωρίς πέτσα
3 κλωνάρια σέλερι
2 καρότα μέτρια
1 μικρό κρεμμύδι
2 κ.σ. μουστάρδα
4-5 κ.σ. μαγιονέζα
1/2 κ.γ. σκόρδο σε σκόνη
1 κόκκινη πιπεριά (κέρατο)

1 κ.σ. ελαιόλαδο
στη μύτη του κουταλιού πάπρικα
προαιρετικά 2 φέτες γαλοπούλα
αλάτι
πιπέρι








Εκτέλεση:


Aφού έχουμε ψιλοκόψει
όλα μας τα υλικά τα βάζουμε
σε ένα μπωλ και τα ανακατεύουμε
καλά.




Πριν τη σερβίρουμε πρέπει να
μείνει στο ψυγείο τουλάχιστον
1 ώρα για να δέσουν τα υλικά
και να μη τρέχουν ζουμιά
από τη μαγιονέζα και τη
μουστάρδα.





Επίσης με τη σαλάτα αυτή
μπορείτε να φτιάξετε σάντουιτς
όπως θα δείτε παρακάτω.

Αν θέλετε το ψωμί 
το περνάτε από το
τηγάνι με λίγο ελαιόλαδο
από τη μία πλευρά και
βούτυρο από την άλλη 
και ελάχιστη
ρίγανη για να γίνει
νόστιμο και τραγανό.



Γεμίζετε με κοτοσαλάτα
και λίγο μαρουλάκι
και το σάντουιτς είναι έτοιμο...





Καλή Επιτυχία...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου