Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΜΠΑΜΙΕΣ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ

Υλικά:

450 γρ. μπάμιες
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1-2 σκελίδες σκόρδο
300 γρ. συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
αλάτι
πιπέρι
ελαιόλαδο
2 κ.σ. ξύδι




Εκτέλεση:

Σε ένα μπωλ βάζουμε τις
μπάμιες και ραντίζουμε με το ξύδι
Σε ένα τηγάνι βάζουμε λίγο
ελαιόλαδο και τηγανίζουμε για
5 λεπτά σε μέτρια φωτιά τις μπάμιες.





Έπειτα τις βγάζουμε από τη φωτιά
και τις βάζουμε στο ταψάκι ή πυρέξ.














Στο ίδιο τηγάνι ρίχνουμε να τσιγαριστούν
το κρεμμύδι και το σκόρδο. Προσθέτουμε
τη ντομάτα, αλάτι, πιπέρι και λίγο νερό.












Τα αφήνουμε να πάρουν μία βράση και
έπειτα τα ρίχνουμε στο πυρέξ πάνω από
τις μπάμιες.
Τις ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο
στους 180 βαθμούς κελσίου για 1 ώρα περίπου.




































Καλή Επιτυχία....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου