Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΚΕΪΚ ΜΑΡΜΠΡΕ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ

Υλικά:


1 κούπα ηλιέλαιο
1 κούπα ζάχαρη
3 αυγά
3/4 της κούπας γάλα
3 βανίλιες
2 κ.γ. μπέικιν πάουντερ (γεμάτες)
2 κ.σ. κακάο
2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις

Για το γλάσο:

150 γρ. κρέμα γάλακτος
200 γρ. κουβερτούρα
1 κ.σ. βούτυρο

Εκτέλεση:

Βάζουμε σε ένα μπολ τα υγρά υλικά
ηλιέλαιο, αυγά, γάλα και ζάχαρη και
ανακατεύουμε καλά. Προσθέτουμε
τις βανίλιες, το μπέικιν πάουντερ και
το αλεύρι.
Έχουμε βουτυρώσει τη φόρμα του
κέικ και ρίχνουμε τα 3/4 από το μείγμα.
Στο υπόλοιπο μείγμα που έχει μείνει
στο μπωλ προσθέτουμε το κακάο και
ανακατεύουμε μέχρι να γίνει όλο
σοκολατένιο. Το χύνουμε στο ταψάκι
μας και με ένα πιρούνι το δένουμε με
το υπόλοιπο μείγμα.
Το ψήνουμε στους 180 βαθμούς για
40 λεπτά περίπου.

Αφού έχει κρυώσει το κέικ φτιάχουμε
το γλάσο μας.
Σε ένα κατσαρολάκι έχουμε λιώσει
σε χαμηλή φωτιά τη κουβερτούρα
ανακατεύοντας τη μαζί με τη κρέμα γάλακτος και το βούτυρο.

Το γλάσο το περιχύνουμε στο κέικ
μας αφού το κέικ έχει κρυώσει.


Καλή Επιτυχία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου