Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΦΑΚΕΣ

Υλικά:
500 γρ. φακές
1 κρεμμύδι μεγάλο
3-4 σκελίδες σκόρδο
2-3 φύλλα δάφνης
250 γρ. συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
ή δύο φρέσκες ντομάτες τριμμένες
2 καρότα
αλάτι
πιπέρι
ελαιόλαδο

Εκτέλεση:

Καθαρίζουμε τις φακές και τις βάζουμε
σε μια κατσαρόλα με νερό. Αφού πάρουν
2-3 βράσεις και το νερό έχει γίνει σκούρο
τις σουρώνουμε. Στην ίδια κατσαρόλα
αφού έχουμε ζεστάνει καθαρό νερό
προσθέτουμε τις φακές, το κρεμμύδι
ψιλοκομμένο ή λιωμένο στο μούλτι,
το σκόρδο, τα καρότα κομμένα σε μικρά
κομματάκια, τη δάφνη, τη ντομάτα,
αλάτι, πιπέρι και ελαιόλαδο.
Αφού πάρουν βράση χαμηλώνουμε τη φωτιά
και σε 50 λεπτά περίπου η φακή μας είναι έτοιμη.

Εγώ την αφήνω λίγο παραπάνω γιατί μου
αρέσει να χυλώνει και να μην έχει πολλά
ζουμιά....


Καλή επιτυχία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου