Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝ

Υλικά:

200 γρ. ζάχαρη άχνη
100 γρ. πούδρα αμυγδάλου
(αλεσμένη αμυγδαλόψιχα)
50 γρ. ζάχαρη
3 ασπράδια



Εκτέλεση:

Χτυπάμε τα ασπράδια με το
μίξερ καλά και
προσθέτουμε αργά
τα 50 γρ. ζάχαρης μέχρι να
αφρατέψει σαν σαντιγύ.

Έπειτα προσθέτουμε την άχνη
με την αμυγδαλόψιχα και για να
μην κάτσουν τα ασπράδια τα
ρίχνουμε αργά και
ανακατεύουμε με μια σπάτουλα
μέχρι να γίνει ομοιογενές.
Σε αυτό το σημείο αν θέλουμε
προσθέτουμε ελάχιστο χρώμα
ζαχαροπλαστικής.

Προσοχή. Όχι πολύ χρώμα,
μία σταγόνα είναι αρκετή για
ένα απαλό χρώμα.




Βάζουμε σε ένα κορνέ το μείγμα
μας και το απλώνουμε σε στρογγυλό
μέγεθος όπως στη φωτογραφία
σε ένα ταψάκι. Το μακαρόν το κάνουμε
περίπου 2,5 εκατοστά το καθένα.
Να μην είναι πολύ μεγάλα
γιατί θα απλώσουν στο ταψί γι'αυτό
θα πρέπει να αφήσουμε και κενό
ανάμεσά τους.



Τα αφήνουμε στο ταψί για 1 ώρα περίπου
να πάρουν θερμοκρασία δωματίου και για
να σκληρύνει λίγο η επιφάνειά τους.

Ψήνουμε στους 140-150 βαθμούς για
10 λεπτά.
Αφού τα βγάλουμε τα αφήνουμε λίγο να
κρυώσουν πριν τα γεμίσουμε.


Τα γεμίζουμε με παγωμένη μους
σοκολάτα ή φράουλα ή και
μαρμελάδα, επιλέγουμε ότι μας
αρέσει περισσότερο.

Τα μακαρόν μας είναι έτοιμα.


Καλή Επιτυχία...

1 σχόλιο: