Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΜΕΛΙΣΚΟΡΔΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ

Υλικά:

600 γρ. στήθος κοτόπουλο
3 κ.σ. μέλι
1 κ.σ. σόγια σως
1 κ.σ. άσπρο ξύδι
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
1 1/2 κ.γ. καστανή ζάχαρη
1/4 κ.γ. σόδα μαγειρέματος
1/4 κ.γ. σκόρδο σε σκόνη


Εκτέλεση:

Σε ένα μπωλ ανακατεύουμε
όλα μας τα υλικά (εκτός του
κοτόπουλου) μέχρι να γίνει
ένα ομοιογενές μείγμα.
Έχουμε κόψει σε φιλετάκια
το κοτόπουλο και το έχουμε
τοποθετήσει σε ένα ταψάκι.
Ρίχνουμε το μείγμα μέσα στο
ταψάκι και ανακατεύουμε για
να καλυφθεί καλά το κοτόπουλο.
Βάζουμε το ταψάκι για 1 ώρα
περίπου στο ψυγείο.

Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι
βάζουμε λίγο ελαιόλαδο και
ρίχνουμε τα φιλετάκια να ψηθούν
αρκετά καλά όπως θα δείτε και
στο βίντεο. Αφού είναι σχεδόν
έτοιμα, ότι ζουμί μας έχει στο
ταψάκι μας το ρίχνουμε κι αυτό
μέσα στο τηγάνι. Περιμένουμε
1-2 λεπτά και το φαγητό μας
είναι έτοιμο για σερβίρισμα.


Καλή Επιτυχία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου