Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

ΣΠΙΤΙΚΟ ΨΩΜΑΚΙ

Υλικά:

1 1/2 φακελάκι ξηρή μαγιά
600 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 φλυτζάνι νερό χλιαρό
1/2 κ.γ. ζάχαρη
1/2 κ.γ. αλάτι
1 κ.γ. ελαιόλαδο
1 κ.γ. σουσάμι

Εκτέλεση:

Σε ένα μπωλ βάζουμε τη μαγιά
με τη ζάχαρη και 1/3 της κούπας
νερό και ανακατεύουμε να λιώσουν
τα υλικά μας. Προσθέτουμε 2
κ.σ. αλεύρι και ανακατεύουμε.
Το αφήνουμε για 20 λεπτά σκεπασμένο
σε ζεστό χώρο να φουσκώσει.


Αφού έχει φουσκώσει η προζύμη μας
προσθέτουμε το υπόλοιπο αλεύρι,
τα 3/4 της κούπας και το αλάτι.
Ζυμώνουμε καλά για 8-10 λεπτά περίπου.
Αφού έχει ζυμωθεί το βάζουμε σε
ζεστό χώρο για να φουσκώσει, θα χρειαστούν
περίπου 20 λεπτά.

Τέλος αφού φουσκώσει με ένα πινέλο
το περνάμε με λίγο λαδάκι και
πασπαλίζουμε με σουσάμι.

Το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο
στον αέρα για 20 λεπτά στους 200 βαθμούς κελσίου και μετά για 30 λεπτά στους 180 βαθμούς.

Το ψωμάκι μας είναι έτοιμο.

Πάντα να έχετε λίγο αλευράκι
παραπάνω γιατί μπορεί να 
χρειαστεί μέχρι το ζυμάρι μας να
γίνει ομοιόμορφο.

Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με 
αλεύρι ολικής άλεσης ή πολύσπορο.

Καλή Επιτυχία....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου