Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΚΑΥΤΕΡΕΣ ΦΤΕΡΟΥΓΕΣ

Υλικά:

30 φτερούγες κοτόπουλου
1/2 κούπα λιωμένο βούτυρο
1 κούπα συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
1 1/2 κ.σ. τσίλι σε σκόνη
1 κ.σ. κόκκινο πιπέρι





Εκτέλεση:

Τοποθετούμε τις φτερούγες σε ένα
ταψί και τις βάζουμε να ψηθούν σε
προθερμασμένο φούρνο στους
180 - 190 βαθμούς κελσίου για
20 -25 λεπτά μέχρι να ροδίσουν
και από τις 2 πλευρές.



Σε ένα μπωλ ανακατεύουμε με
ένα σύρμα το βούτυρο, τη ντομάτα
το τσίλι και το κόκκινο πιπέρι.



Όταν βγάλουμε τις φτερούγες από το
φούρνο με μία τσιμπίδα παίρνουμε τις
φτερούγες και τις βουτάμε μέσα στο
μπωλ με το τσίλι και μετά τις τοποθετούμε
πάλι στο ταψί για να τις ψήσουμε
για 15 λεπτά ακόμα στους 135-145
βαθμούς κελσίου για να δέσει η σάλτσα
με το κοτόπουλο.

Αν δεν τις θέλετε πολύ καυτερές
βάλτε λιγότερο τσίλι ή και καθόλου.
Και αντί για τσίλι βάλτε barbeque sauce
και θα έχετε φτερούγες με γεύση
barbeque.

Τρώγονται σκέτες ή αν θέλετε τις συνοδεύετε
με μια σως της επιλογής σας.
Εγώ προτιμώ σως με ροκφόρ και άνηθο που είναι αρκετά δροσιστική.

Αν θέλετε για να μην αλείψετε το ταψί 
με λάδι μπορείτε να βάλετε λαδόκολλα
 ή  αλουμινόχαρτο όπως έκανα εγώ.

Καλή Επιτυχία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου