Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΤΥΡΟΠΙΤΑΚΙΑ ΚΟΥΡΟΥ


Υλικά για τη ζύμη:

1 γιαούρτι 250 γρ.
1 βούτυρο 250 γρ.
1 κ.σ. μπέικιν πάουντερ
1 αυγό
στη μύτη του κουταλιού σόδα μαγειρικής
αλεύρι όσο πάρει (περίπου μισο κιλό)

Υλικά για τη γέμιση:

μισό κιλό τυρί φέτα
1 αυγό
δυόσμος
λίγο γάλα
πιπέρι

Προαιρετικά για το πασπάλισμα λίγο σουσάμι.

Εκτέλεση:

Σε ένα μπολ ανακατεύουμε με το χέρι όλα τα υλικά μας που έχουμε για τη ζύμη.
Το βούτυρο να είναι σε θερμοκρασία δωματίου. Αφού δημιουργηθεί η ζύμη
τη βάζουμε στο ψυγείο για 1 ώρα.

Σε ένα μπολ βάζουμε τη φέτα μας με το αυγό και ψιλοκομμένο δυόσμο, πιπεράκι
και λίγο γάλα και ανακατεύουμε με ένα πιρούνι για να λιώσει η φέτα και γίνει
ομοιόμορφη η γέμισή μας. Εγώ προτιμώ η γέμιση να μην έχει μεγάλα κομμάτια
τυριού τα προτιμώ να είναι πιο κρεμώδες οπότε τα λιώνω αρκετά καλά.

Αφού έχει περάσει 1 ώρα βγάζω τη ζύμη από το ψυγείο και διαιρώ σε
4 κομμάτια τη ζύμη για να την ανοίξω με τον πλάστη. Με ένα κουπάτ κόβω
στο μέγεθος που θέλω να είναι το τυροπιτάκι, βάζω λίγη γέμιση και το
κλείνω. Αφού τα τα τοποθετήσω στο ταψί σε μια λαδόκολλα ή έχοντας
περάσει με λίγο λάδι το πάτο του ταψιού, με ένα πινέλο βρέχω
τα τυροπιτάκια και τα πασπαλίζω με σουσάμι. Τα ψήνω στο φούρνο
έχοντας επιλέξει τον αέρα στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.

Καλή επιτυχία!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου