Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΤΕΛΕΙΟ ΣΟΥΦΛΕ ΖΥΜΑΡΙΚΩΝ!

Υλικά:

1 πακέτο ριγγατόνι ή πένες 500 γρ.

300 ml κρέμα γάλακτος
60 γρ. ροκφόρ
100 γρ. γκούντα
100 γρ. κασέρι
5 φέτες μπέικον
200 γρ. μανιτάρια
πιπέρι
2 κ.σ. βούτυρο
λίγη τριμμένη φρυγανιά
λίγη παρμεζάνα (προαιρετικά)

Εκτέλεση:

Βάζουμε τα ζυμαρικά σε μία κατσαρόλα
με νερό και τα βράζουμε αλλά λίγο πριν
να είναι έτοιμα τα βγάζουμε, δε θέλουμε
να είναι εντελώς βρασμένα γιατί θα τα
βάλουμε και στο φούρνο να ψηθούν.
Έν τω μεταξύ έχουμε ψήσει στο φούρνο
τις φέτες μπέικον να γίνουν τραγανές και
τις κόβουμε κομματάκια.
Για τα μανιτάρια αν βάλετε φρέσκα θα πρέπει
να τα σωτάρετε με λίγο βούτυρο σε ένα
τηγάνι, αν είναι κονσέρβας απλά ξεβγάλτε
τα με λίγο νεράκι.
Ρίχνουμε σε λαδωμένο ή βουτυρωμένο πυρέξ
τα ζυμαρικά και προσθέτουμε τα υπόλοιπα
υλικά μας, μπέικον, μανιτάρια, τυριά
(κομμένα σε κομματάκια), πιπέρι,
κρέμα γάλακτος και 2 κ.σ. βούτυρο
ανάμεσα στα μακαρόνια.
Πασπαλίζουμε με λίγη τριμμένη
φρυγανιά και παρμεζάνα.
Το ψήνουμε στους 180 βαθμούς
για 20 λεπτά, μέχρι να ροδίσει από πάνω.

Τα τυριά μπορεί να είναι της αρεσκείας και να 
βάλετε όσο θέλετε.
Επίσης μπορείτε να βάλετε
μία χούφτα αρακά, εγώ το κάνω και
μου αρέσει,  πιστέψτε με εκτός από ότι του
δίνει χρώμα του πάει πολύ και 
στη γεύση.
Δεν έχω βάλει στη συνταγή αλάτι γιατί 
αν τα τυριά είναι αρκετά αλμυρά δεν
χρειάζεται περισσότερο να αλατιστεί
το φαγητό.


Καλή επιτυχία!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου